Condiții de cumpărare

Alegerea produsului

Utilizatorul are posibilitatea de a alege și de a comanda dintre produsele oferite pe website. Dacă intenționați să cumpărați, plasați produsul pe care doriți să îl achiziționați într-un coș virtual, completând formularul de comandă.

Formularul de comandă oferă utilizatorului posibilitatea de a alege cantitatea (ml) cea mai convenientă, numărul de produse, prețul brut de achiziție, costul brut de livrare și suma totală brută (suma efectivă de plată).

Plasarea comenzii și efectuarea plății

Dacă după verificarea datelor (cantitate, număr produse, sumă) doriți să finalizați comanda, vă rugăm să continuați procesul de plasare al comenzii prin introducerea datelor de facturare și de livrare. (Pe site-ul nostru aveți posibilitatea de a cumpăra doar fără înregistrare.)

Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, faceți clic pe butonul „Fac comandă”, pentru a trimite comanda!

Livrarea produsului se realizează cu livrare efectuată de un serviciu de curierat, la domiciliu și cu plată în avans sau cu ramburs.

Plata în avans se poate realiza:

  • prin ordin de plată; dovada plății trebuie trimisă către DOLIXIR TRADE SRL la adresa de e-mail: info@dolixir.ro. Livrarea va fi efectuată numai după intrarea banilor în contul OTP Bank Romania al DOLIXIR TRADE SRL. Cod IBAN: RO92OTPV221001525963RO01, cod SWIFT: OTPVROBU.
  • card bancar prin „STRIPE” este o modalitate rapidă de plata on-line. În cazul în care Cumpărătorul a ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar ca acesta să completeze un formular cu informațiile despre cardul său în pagina securizată a procesatorului de plăți.

În cazul plății cu ramburs vă rugăm să plătiți curierului prețul produselor și taxa de livrare în numerar, atunci când primiți pachetul!

Prețuri

Prețurile noastre sunt prețuri de listă valabile la momentul comenzii, care apar pe site-ul nostru pe formularul de comandă. Toate prețurile includ TVA-ul. Taxa de livrare apare separat. „Suma totală” include suma comenzii și taxa de livrare.

În cazul în care în magazinul nostru online apare o eroare sau greșeală la produse sau la prețuri, ne rezervăm dreptul de a le corecta. Într-un astfel de caz, vom informa clientul cu privire la noile date, imediat după ce eroarea este detectată, respectiv corectată. Cumpărătorul poate confirma ulterior comanda încă o dată, sau este posibil ca oricare dintre părți să se retragă din contract.

Procesarea comenzilor

Comenzile sunt procesate în 24 de ore.

Posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor

Aveți posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor înainte de a apăsa butonul „Fac comanda”.

Confirmarea comenzii

Fiecare comandă este confirmată prin e-mail. Adică în urma lansării comenzii veţi primi un e-mail automat despre primirea comenzii şi (ulterior) unul despre momentul preconizat pentru livrare.

Pentru clarificări suplimentare, vă rugăm sunaţi la serviciul de relaţii cu clienţii, sau la oricare din numerele de telefon din e-mail.

Livrare

Produsele sunt livrate de către serviciile de curierat Sameday. Despre data și ora livrării veți fi informat prin sms. Mesajul va conține și numărul de telefon al curierului.

Dacă doriți o modificare referitoare la data sau ora livrării, vă rugăm sunați la numărul de telefon indicat în mesajul de confirmare al livrării.

Taxa de livrare

Taxa de livrare este aceeași în toată țara. Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României. Dacă doriți să faceți comandă cu livrare într-o altă țară, vă rugăm contactați serviciul de relații cu clienții, unde vă putem oferi informații despre filialele noastre din alte țări.

Anularea livrării din partea Dolixir Trade SRL

În cazul în care site-ul web nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract deoarece produsele specificate în contract nu sunt disponibile, ca urmare nu putem efectua expedierea a unei sau a mai multor produse, compania noastră vă va informa despre acest lucru. În acest caz produsul pe care l-ați comandat, dar nu este disponibil va fi eliminat din comandă/factură. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.

În conformitate cu art. 41 din Noul Cod Civil, copiilor în vârstă de până la 18 ani nu le este permisă achiziționarea de produse sau servicii de pe site-ul web, având în vedere faptul că prestarea/livrarea nu se face la data încheierii contractului.

Magazinul online nu încheie contracte cu minori. prin acceptarea termenilor și condițiilor, clientul declară că este major.

Returnarea produsului

Pe lângă dreptul de retragere de 14 zile reglementat prin lege (pentru detalii, consultați Dreptul de retragere), Clienții noștri au posibilitatea de a returna produsele de 100 ml în termen de 30 de zile de utilizare, pentru a oferi clienților noștri posibilitatea cumpărării fără risc și a verificării eficacității produselor.

Prin urmare, oferim clienților noștri o perioadă de returnare de 30 de zile al produsului cumpărat, adică rambursăm prețul de achiziție al flaconului de 100 ml chiar dacă acesta a fost deja deschis, început, golit parțial sau complet, în cazul în care nu au fost mulțumiți cu produsul nostru.

Dacă returnați produsul de 100 ml în termen de 30 de zile, prețul de achiziție va fi rambursat integral, însă și în acest caz taxa de retur va fi suportată de către Client!

Dacă doriți să returnați produsul în termen de 30 de zile, vă rugăm să contactați Serviciul nostru pentru clienți, unde colegii noștri vă vor informa despre condițiile de retur, adresa exactă de retur și modalitatea de rambursare a prețului de achiziție.

Informații referitoare la condițiile de încheiere a unui contract

Limba contractului este limba română, iar contractul încheiat este considerat încheiat în scris.

Dacă la desfacerea ambalajului în faţa persoanei care face livrarea (de la poştă sau firma de curierat) se dovedeşte că marfa a fost deteriorată înainte de preluarea acesteia, asigurăm răscupărarea imediată a produsului şi anularea vânzării.

Orice deteriorare sau lipsă constatată la preluarea mărfii trebuie specificată în procesul verbal de constatare încheiat cu ocazia livrării între cel care predă şi cel care primeşte marfa! Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele deteriorări sau lipsuri constatate ulterior!

Textul legii Ordonanței de urgență a Guvernului 34/2014, referitoare la exercitarea dreptului de retragere se poate descărca de pe site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului.

Dreptul de proprietate

Vânzătorul deţine dreptul de proprietate al mărfii până la plata integrală a acesteia.

Modificarea, ştergerea comenzii

Conform Legii 365/2002, după ce ați plasat comanda, site-ul vă va trimite o notificare automată despre faptul că, comanda a fost plasată cu succes. Din acest moment contractul se consideră încheiat.

În condiţia în care cumpărătorul nu primeşte această informare în termen de 48 de ore, obligaţiile de ofertare ale clientului vor înceta.

Vânzătorul oferă posibilitatea cumpărătorului de a-şi retrage comanda pe cale electronică sau prin telefon, înainte de începerea onorării comenzii. La începerea onorării comenzii cumpărătorul este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat, respectiv despre faptul începerii onorării comenzii. Din acest moment cumpărătorul are posibilitatea  de a renunţa la comandă doar prin modalităţile de contactare al serviciului de relaţii cu clienţii specificate la meniul “Date de contact”.

Comanda poate fi modificată ulterior doar în scris prin e-mail.

Trăiți și Dumneavoastră o viață fără durere!

Abonaţi-vă la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu noutățile și ofertele noastre!